The news is by your side.

Ja kompanitë që po ia dalin të lulëzojnë edhe në krizë!

Pandemia e Coronavirusit i ka ndarë kompanitë në dy kampe: Disa kanë qenë në gjendje të vazhdojnë të funksionojnë dhe madje po lulëzojnë, kur të tjerat thjesht janë gjunjëzuar në prag falimenti. Javët e fundit, pasi kompanitë kanë ndarë detaje mbi fitimet e tyre gjatë tre muajve të parë të vitit, kjo ndarje është bërë gjithnjë e më e theksuar. Disa biznese, që nga famaceutika, shitësit, gjigandët e teknologjisë, kanë qenë në gjendje të ecin përpara pavarësisht urdhrave të qëndrimit në shtëpi. Shitjet e shërbimeve në cloud të Microsoft janë rritur shumë dhe loja “Animal Crossing” e Nintendo ka qenë një fitim i madh i karantinës. Por një pjesë e madhe e kompanive janë gjendur buzë humnere, të shkëputur nga klientët e tyre ose duke u përballur me pak ose aspak kërkesë për produktet e tyre.

Titanë të industrive të ndryshme, përfshirë Disney (DIS), kompania më e madhe në botë për argëtim dhe Marriott, zinxhiri më i madh hotelerik në botë, kanë raportuar humbje të papara ndonjëherë, kur terreni i udhëtimit dhe argëtimit ka ndalur. “Rimëkmbja nuk do të ndodhë në mënyrë të njëtrajtshme në të gjitha rajonet dhe nuk do të ndodhë brenda natës.” tha CEO i Marriott Arne Sorenson para analistëve. “Mund të zgjasë edhe më shumë nga ç’mendohet apo dëshirohet.” shtoi ai.

Rruga përpara duket e pabesë për kompanitë në të dy grupet, me Coronavirusin duke e bërë gati të pamundur planifikimin për të ardhmen. Por për firmat që nuk kanë arritur të bëjnë biznes në një ekonomi pandemike, muajt e ardhshëm do të jenë vendimtarë për të ndarë nëse ata do të vazhdojnë të operojnë, apo thjesht do të dalin përgjithmonë nga tregu.
Pak kompani po lulëzojnë në mjedisin aktual, por disa janë të pajisura shumë më mirë se të tjerët për të hyrë në ekonominë post- Coronavirus. Shembulli më i dukshëm janë gjigandët e teknologjisë amerikane. Si shumë kompani, atyre u është dashur të merren me sfida të reja, siç janë çështjet e zinxhirit të furnizimit. Por, industria ka përfituar kryesisht nga rritja e punës në distancë dhe angazhimi më i lartë në internet.

Google Alphabet dhe Facebook thanë që shitjet e reklamave panë një rekord në mars dhe kompanitë ende arritën të tejkalonin edhe pritshmëritë e bursës, duke sjellë 41.2 dhe 17.7 miliard dollarë të ardhura përkatësisht, për tremujorin e parë. Microsoft ka parë kërkesë të fortë për shërbime cloud dhe raportoi se aplikacioni i tij Ekipet me funksion nga distanca tani ka 75 milionë përdorues aktivë të përditshëm.

Netflix shtoi 16 milionë subscribers midis janarit dhe marsit, që e çuan fitimin e tij më shumë se dyfish krahasuar me të njëjtën periudhë në vitin 2019. Fitimi i Nintendo për vitin fiskal që përfundoi në mars u rrit 41% nga një vit më parë, i nxitur pjesërisht nga suksesi i lojës së saj të re “Animal Crossing”.

Leave A Reply

Your email address will not be published.