The news is by your side.

Dy prodhues globalë makinash në prag ndarjeje dhe falimenti

Pandemia e Coronavirusit mund të detyrojë Renault dhe Nissan të rishikojnë marrëdhëniet e tyre të tendosura. Tashmë nën presionin e madh nga ulja e shitjeve dhe fitimeve në vitin 2019, rënia e kërkesës globale të makinave këtë vit mund të shtyjë kompanitë franceze dhe japoneze shumë më afër bashkëpunimit për të ulur kostot dhe për të ndarë peshën e ndërtimit të një gjenerate të re të automjeteve elektrike.

Prodhuesit e automjeteve kanë qenë partnerë që nga viti 1999, duke bashkëpunuar në strategjinë dhe zhvillimin e produkteve, gati duke përfunduar në një shkrirje të plotë. Së bashku me partnerin e ri Mitsubishi Motors, aleanca unike e industrisë punëson afro 450,000 njerëz dhe në vitin 2018 ajo shiti afërsisht një në çdo nëntë vetura në të gjithë botën.

Megjithatë, partneriteti filloi dekadën e tretë me trazira. Arrestimi i vitit 2018 i ish-shefit të aleancës Carlos Ghosn, një ekspert i kthesës për mbajtjen e Renault dhe Nissan në biznes, ndezi një seri ndryshimesh lidershipi tek të dy prodhuesit e makinave, krijoi konfuzion për strategjinë e tyre dhe vuri pyetje nëse partneriteti ishte i dobishëm.

Nissan dhe Renault, të cilat janë të lidhura përmes një serie aksioneve të kapitalit neto, mohuan në janar prishjen e marrëdhënieve, por pastaj goditja nga Coronavirusi, kompanitë u zhytën edhe më thellë në krizë. Nissan po përgatitet të zvogëlojë kapacitetin e saj global të prodhimit me 20% dhe të mbyllë një fabrikë në Barcelonë, sipas Nikkei Asia Review të Japonisë. Mediat japoneze raportuan se Nissan mund të zvogëlojë fuqinë e saj të punës me 20,000 vende pune, ndërsa Renault gjithashtu mund të ndalojë prodhimin e dy modeleve të njohura në Spanjë e ta transferojë atë prodhim në fabrikën masive të Nissan në Angli, sipas Financial Times.

Leave A Reply

Your email address will not be published.