The news is by your side.

10% e kërkesës konsumatore nuk do të rikuperohet kurrë më

Pandemia e Coronavirusit është e sigurt se do të lërë shumë efekte të qëndrueshme në industrinë e shitjes me pakicë, duke përfshirë falimentimet, mbylljet e dyqaneve dhe pushimet nga puna. Kjo gjithashtu mund të nënkuptojë se një pjesë e shëndetshme e kërkesës së konsumatorit për rroba dhe këpucë është humbur përgjithmonë. 5 deri në 10% të kërkesës së para Covid-19 mund të mos rikuperohet më kurrë, shprehet analisti amerikan i Wells Fargo Ike Boruchow.

“Megjithëse mund të duhen të paktën nëntë muaj që nivelet e shitjeve të arrijnë “normalen” e tyre të re, konsumatorët ka të ngjarë që nuk do të kthehen kurrë në blerje ashtu si dikur deri në sezonin e festave të vitit 2020, “në rastin më të mirë”, shtoi Boruchow.

Wells Fargo kohët e fundit anketoi më shumë se 1.000 konsumatorë amerikanë në demografi të ndryshme të moshave dhe u gjet se mesatarisht ata planifikojnë të zvogëlojnë shpenzimet e tyre me afro 8% krahasuar me nivelet para-Covid-19. Firma tha se të moshuarit kanë më shumë gjasa të zvogëlojnë ndjeshëm shpenzimet. “Padyshim që ky skenar mund të jetë tepër pesimist, pasi në fund të fundit, ne kemi pyetur konsumatorët në lidhje me modelet e shpenzimeve në të ardhmen, gjatë kulmit të një pandemie globale, sidoqoftë, pandemia ka dëmtuar kërkesën konsumatore për veshje dhe këpucë, për një afat më të gjatë.”

Sondazhi i Wells Fargo zbuloi më tej se më shumë se 40% e njerëzve thonë se do të presin deri në tre muaj pas përfundimit të izolimit për t’u rikthyer përsëri në dyqane për të blerë. Gati 20% e njerëzve thonë se do të zgjasin më shumë se tre muaj, ndërsa rreth 11% e njerëzve thonë se nuk do të kthehen në një dyqan veshjesh ose këpucësh, derisa të ekzistojë një vaksinë ose kurë për virusin.

Shitësit me pakicë që i kanë mbyllur dyqanet e tyre për javë të tëra për shkak të virusit janë përpjekur ta rifitojnë atë trafik të humbur përmes faqeve të internetit të tyre. Konsumatorët ndihen më të sigurt duke shfletuar menutë në internet dhe duke pritur që porosia t’iu arrijë në shtëpi. Aktualisht në SHBA, rreth 25% e blerjeve të veshjeve dhe këpucëve janë bërë nga internet, sipas vlerësimeve të Wells Fargo. Por kjo mund të rritet shpejt në 30% për shkak të pandemisë, tha firma.

Leave A Reply

Your email address will not be published.