The news is by your side.

Vlera e arit vazhdon të rritet, por kështu po ndodh edhe me sfidat e tij!

Që nga Afrika e Jugut deri në Londër dhe investitorët e qiellgërvishtëset e New Yorkut, tregu global i arit po testohet si kurrë më parë. Paniku global mbi shpërthimin e Coronavirusit dhe një përmbytje stimulimi nga Bankat Qendrore ka ndezur kërkesën për njërën nga metodat më të vjetra të njerëzimit për ruajtjen e pasurisë, investimin në lingota ari. Por, edhe pse ka mijëra tonë shufra ari nëpër botë, është papritmas shumë më e vështirë të gjesh metalin kur dhe ku është e nevojshme. Ka katër mënyra kryesore në të cilat tregu i arit po ndikohet nga kriza e Coronavirusit:

  1. Metal i çmuar
    Pozita e vjetër e arit si aset i sigurt në një kohë krize ka çuar në kërkesën në rritje të tij. Edhe nëse kompanitë, institucionet financiare dhe shtetet e kombet shkatërrohen, metali praktikisht i pathyeshëm u ofron investitorëve një mënyrë për të kthyer pasuritë e tyre në copa të vyera me vlerë të lartë, të cilat mund të futen në kasafortë ose nën dyshek. Për investitorët institucionalë si menaxherët e fondeve, ari ofron një mënyrë për t’u mbrojtur kundër humbjeve, ndërsa qeveritë historikisht janë mbështetur tek metali si një monedhë universale që mund të sigurojë një tampon për rezervat kombëtare.
  2. Rafinimi
    Pjesa më e madhe e arit në botë ruhet në Londër, Zvicër dhe New York. Depozituesi më i madh është Rezerva Referale e New Yorkut, Fed, e cili mban 497,000 lingota në Manhattan. Në Londër, Banka e Anglisë në qytetin e Londrës mban 400,000 të tjera, ndërsa pjesa tjetër operohen nga banka dhe kompani logjistike.
    Tregu i arit i lidh këto qendra me minierat e përhapura në të gjithë globin dhe rafineritë që blejnë xeheror ari nga minatorët dhe prodhojnë kallëpe dhe monedha të madhësive të ndryshme sipas kërkesës. Këtë javë, tre nga rafineritë më të mëdhenj, të vendosur në kantonin e Ticino në Zvicër, u detyruan të mbyllen pasi autoritetet urdhëruan një mbyllje.
  3. Qakullimi
    Të transportosh ar është bërë tashmë shumë e vështirë sepse zakonisht ai qarkullon nëpër botë në fluturime të zakonshme tregtare, të cilat tashmë janë anuluar nga mijëra persona për shkak të kufizimeve të udhëtimit. Por ndërsa disa fluturime janë ende të lejuara, ekziston një kufi se sa ar mund të ngarkohet në çdo aeroplan dhe nuk bëhet fjalë për peshën por vlerën: nuk është e mundur më shumë se një sasi të caktuar në çdo aeroplan. Por nuk është e panjohur për kombet që të përdorin aeroplanët ushtarakë për të transportuar arin e tyre nëpër botë, përcjellë me forca të armatosura.
    Megjithatë duke parë se si gjërat janë ngadalësuar, transportimi i arit rus jashtë shtetit tani mund të zgjasë rreth një javë në vend të një dite, tha Alexey Zaytsev, kreu i mallrave dhe produkteve të financimit në bankën Otkritie.
  4. Shpërndarja
    Të gjithë këta faktorë janë kombinuar për të krijuar një shtrydhje historike në të ardhmen e arit në New York. Në mënyrë tipike investitorët blejnë ar për të ardhmen, pa pasur nevojë të shqetësohen për sfidat ditore të mbajtjes së vërtetë të metaleve, ndërsa bankat njihen për mbajtjen fizike të metaleve. Sidoqoftë, nëse investitorët ndiejnë rrezik të shtuar, ata do të investojnë në metal fizik në një formë specifike: një shirit 100-ons ose tre kilobars. Zakonisht, nëse çmimi i ardhshëm i arit në Nju Jork rritet shumë larg çmimeve të arit diku tjetër në botë, bankat thjesht blejnë lingota diku tjetër në botë dhe i sjellin me linja ajrore në New York. Por goditja e zinxhirëve të furnizimit global ka hedhur shumë dyshime mbi procesin.
    Rezultati ka qenë një rritje e shpejtë e çmimeve, duke e bërë metalin në New York shumë më të shtrenjtë se ari në Londër. Diferenca në rritje, e njohur si shpërndarje, ka tronditur tashmë edhe investitorët veteranë të tregjeve.

Leave A Reply

Your email address will not be published.