The news is by your side.

29 vjeçari me markën e tij 2 milionë dollarëshe

A ju ka ndodhur ndonjëherë që të rrëshqisni gishtin në një libër prej letre duke menduar se është një pajisje elektronike? Nëse po, nuk jeni të vetmit. Për shumicën, kjo mund të rezultojë një moment humbje i vetëdijes, ose ndoshta edhe ironi për varësinë në rritje ndaj teknologjisë. Por për Dhvanil Sheth, ajo shënoi lindjen e një kompanie prej 2 milion dollarësh.

Sheth është themeluesi dhe kreu ekzekutiv i Skillmatics, një biznes lojrash edukative i dizajnuar për të zvogëluar varësinë e fëmijëve nga teknologjia. Sipërmarrësi i ri e nisi kompaninë në vitin 2016 pasi kapi nipin e tij tre vjeç e gjysmë, në përpjekje për bërë scroll një libër për fëmijë. Pas tre vjetësh, ai ka parë veten të thyejë rekordin si marka e parë indiane që furnizon në tregjet globale dyqanin ikonik të lodrave Hamleys.

Asokohe 26-vjeç, ai ishte në kërkim të një mënyre për t’u shkëputur nga puna si këshilltar dhe të zgjeronte hapësirën e tij. Por befas, duke parë veprimet e nipit të tij, ai besoi se ai do të gjente një problem të vërtetë për tu zgjidhur. “Unë kam qenë gjithmonë i qartë se përfundimisht do të filloja biznesin tim, dhe ai moment më dha vërtet një ide!” thotë Sheth.

Identifikimi i tregut

Në muajt që pasuan, Sheth vendosi të punojë me ritëm të lartë duke u këshilluar me prindër në Mumbai për të zbuluar nëse ata kishin të njëjtat shqetësime. Kur rezultoi se edhe ata e kishin këtë problem, ai la punën e tij në Boston Consulting Group dhe investoi 50,000 dollarë që kishte kursyer për të dalë me një sërë lojrash mësimore të dizenjuara për të zhvendosur fëmijët larg aplikacioneve dhe për t’i kthyer sërish në lojëra fizike.

“Kam kaluar gjashtë muaj me prindër të ndryshëm për të marrë reagime dhe ishte e qartë se ata donin t’i largonin fëmijët e tyre nga kontakti me teknologjinë,” tha Sheth, tani 29 vjeçar.

Kështu, duke punuar me dizenjuesit e produkteve në SHBA, Sheth doli me një gamë të lojrave të ripërdorshme “shkruaj dhe fshij”, matematikë, shkencë, gjuhë dhe logjikë që synojnë fëmijët e moshës tre deri në gjashtë vjeç.

“Fëmijët e vegjël mësojnë më mirë duke përsëritur. Ne e dinim se çfarë duhej të ndërtonim në shërbime të përsëritura, të ripërdorimit, kështu që dolëm me konceptin shkruaj dhe fshij, “tha ai.

Të menduarit globalisht

Pasi u vendos në një gamë fillestare të tetë produkteve Skillmatics, Sheth shpejt vendosi të shiste në internet. Brenda gjashtë muajve nga lançimi në korrik 2017, një nga produktet u bë loja edukative numër një në Amazon. “Ne kemi shpenzuar shumë për marketing në Amazon,” thekson Sheth. “Kjo ka ndodhur në mënyrë organike.”

Ishte e gjitha pjesë e planit për të ndërtuar një emër global për një marke indiane. Kjo strategji e shpejtë e rritjes madje bëri që sipërmarrësi i ri të refuzonte 750,000 dollarë nga një investitor që dëshironte që ai të përqendronte aftësitë e veta vetëm në Indi.”Që nga dita e parë, isha i sigurt se biznesi që ndërtova do të ishte global,” shprehet aktualisht Sheth.

“Unë mendoj se shumica e bizneseve të konsumit kanë qenë në të gjithë Evropën dhe Amerikën e Veriut sepse historikisht aty janë konsumatorët. Tani po ndryshon gjithçka,” vazhdon ai.

Në të vërtetë, produktet e Skillmatics tani janë të disponueshme në 15 vende globale përmes faqes dhe tregjeve në internet. Gjithashtu janë të disponueshme në 3,000 dyqane me pakicë. Të ardhurat, ndërkohë, arritën 1.5 milion dollarë në vitin 2019. Kjo do të ndihmojë kompaninë me planet e saj të zgjerimit në SHBA dhe Indi, ku produktet e saj me pakicë shiten nga 30 dollarë deri në mesatarisht 5 apo 10 dollarë.

“Ne duam të dyfishohemi në ato dy tregje që shërbejnë si libra lojërash për pjesën tjetër të botës,” tha Sheth, i cili tani udhëheq një ekip prej 40 punonjësish. Gjithashtu ai po punon në ëndrrën e tij për të ndërtuar një “ekosistem produktesh” dhe në rikrijimin e asaj që ai e përshkruan si sistem arsimor të vjetëruar.

“Tradicionalisht, ka pasur një fokus specifik në ndërtimin e njohurive për lëndët,” tha Sheth. “Por, në të ardhmen, unë mendoj se do të ketë më shumë për zhvillimin e një grupi aftësish thelbësore.”

Mësim për të tjerët

Ky qëndrim lidhet me këshillat për sipërmarrësit e tjerë. Në vend që të merrte me përfundimin shkëlqyeshëm të studimeve vetëm sepse dikur ishte tipike për ata që aspironin të ishin sipërmarrës, Sheth këshillon këdo me dëshirë në biznes që të marrë përvojë në jetën reale dhe në punë.

“Aty është vendi ku unë morra ide,” tha ai, duke iu referuar kohës së kaluar duke punuar si konsulent në Indi, Japoni dhe Amerikën e Veriut. Ndërkohë, jashtë punës, Sheth këshillon leximin e librave të biznesit, apo leksione në YouTube, për të fituar njohuri nga udhëheqësit e mëdhenj të botës. Sipas tij, duke vepruar kështu ke mundësi të identifikosh disa tipare kryesore që kanë formuar sipërmarrësit.

“Dy ose tre unë faktorë që unë i shoh me shumë ndikim janë zhgënjimi dhe këmbëngulja,” thekson Sheth. “Asnjë udhëtim nuk është një linjë e drejtë: Edhe kompanitë më të mira shpesh mund të ndodhen pranë falimentimit… Faktori tjetër është përulësia. Njerëzit që kam parë si udhëheqës të shkëlqyer, kanë prirjen të jenë më të hapur për të dëgjuar dhe mësuar. Unë mendoj se kjo me të vërtetë ndihmon!”

/Burimi: CNBC

Leave A Reply

Your email address will not be published.